Horde Guardians

WoW


#1 2009-05-11 20:27:57

Huan

Newbie

Zarejestrowany: 2009-05-10
Posty: 3
Punktów :   
Nick w grze: Huan

kilka propozycji

Na razie widzę, że mało kto sie wypowiada wiec wpisze propozycje zmian jakie bym w prowadził do gildii,w punktach będę opisywał czego dotyczą a w nawiasie co bym zmienił i dlaczego
1. Zmiana statusu gildii ( może nie tyle zmian co rozbudowa bo obecny jest powiedzmy dość skromny nie mówię, że ma mieć ponad 100 punktów ale parę można by był jeszcze dopisać)
2. Forum gildii (czyli żeby więcej osób tu sie zalogowało lub chociaż tu zaglądało np. wprowadzić w statusie, że każdy ma obowiązek przynajmniej raz w tygodniu odwiedzić form bo będą tu omawiane sprawy dotyczące gildii)
3. Bank gildii ( otworzenie go na wszystkich żeby można było tam wkładać rzeczy jak i wyciągać ale też jakoś go zabezpieczyć żeby jakiś noobek nie wyjął wszystkiego i nie sprzedał, nie znam się jakie są możliwości w tym zakresie także nie będę się kłócił za bardzo ani wymądrzał)
4. Podział dropu w instancjach ( mianowicie to może być moje osobiste odczucie ale będąc na jednej zauważyłem, że jest tendencja rzucania się na drop jak na mięso za komuny czy jest potrzebne czy nie to się klika need, a przecież skoro już wszyscy jesteśmy w gildii to powinniśmy sobie pomagać i się dzielić)
Tyle chciałem napisać od siebie, nie miałem zamiaru tu nikogo urazić ani wytykać jakiś błędów czy uchybień ale chciałbym żeby  osoby będące na forum ustosunkowały się do tego co  tu przedstawiłem.

Offline

 

#2 2009-05-12 11:40:10

Petmaster

Newbie

Zarejestrowany: 2009-05-12
Posty: 2
Punktów :   

Re: kilka propozycji

W części się zgadzam, ale jeżeli chodzi o instancje to miom zdaniem jeżeli idziemy gilidią to ten kto nosi cloth needuje cloth a reszta albo gread albo pass, i tak powinno być w przypadku innych itemów, takie jest moje zdanie.

Offline

 

#3 2009-05-12 14:52:01

Huan

Newbie

Zarejestrowany: 2009-05-10
Posty: 3
Punktów :   
Nick w grze: Huan